سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
به یاد دوست
درباره وبلاگ


کاش بنده خدا باشم.
جمعه 93 خرداد 23 :: 8:4 عصر ::  نویسنده : کامران اویسی
العالم - تلویزیون عراق لحظاتی پیش گزارش کرد که آیت الله سید علی سیستانی آیت الله سید علی سیستانی
آیت الله سید علی سیستانی
العالم - تلویزیون عراق لحظاتی پیش گزارش کرد که آیت الله سید علی سیستانی مرجع شیعیان آن کشور اعلام جهاد کفایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، تلویزیون عراق تاکید کرد مرجع عالیقدر شیعیان عراق ، مردم و نیروهای مسلح و امنیتی این کشور را به دفاع از عراق و مقدسات و مقابله شجاعانه با تروریست ها فرا خواند.

" شیخ عبد المهدی کربلائی " نماینده آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق در خطبه های نماز جمعه امروز در مرقد مطهر امام حسین در شهر کربلای معلا گفت هر کسی که می تواند سلاح به دست گیرد و توان مقابله با ترویست ها را دارد، برای مقابله با تروریست ها داوطلب شود ، زیرا دفاع از عراق وظیفه ملی است.

وی با اشاره به اینکه ، مرجعیت شیعه از تلاش های نیروهای مسلح عراق در مقابله با گروه های تروریستی حمایت می کند، افزود : ایشان این گروه ها را به شجاعت و صبر و پایداری دعوت می کند زیرا دفاع از عراق ، وظیفه ملی است و همه باید برای دفاع از عراق وارد عمل شوند.

کربلائی با بیان اینکه عراق با اوضاع بسیار خطرناکی روبرو شده است ، افزود باید هوشیار باشیم که دفاع از عراق مسئولیت ملی و دینی خطیری است زیرا کشور و ملت عراق با چالش و خطری بزرگ روبرو شده اند و هدف حمله تروریست ها قرار گرفته اند و درنتیجه همه اقشار و طایفه های ملت عراق درمعرض این حمله قرار دارند و همگی باید باصبر و استقامت و شجاعانه سلاح در دست گیرند و با تروریست ها مقابله نمایند.

تروریست های داعش به همراهی بازماندگان حزب بعث و صدام حسین در کنار افرادی مانند عزت الدوری معاون صدام معدوم ، در هفته های اخیر حملات وسیعی در شهرهای مختلف عراق بخصوص تکریت ، سامرا و موصل انجام داده اند.

 

- See more at: http://fa.alalam.ir/news/1602444#sthash.NPHxdsJO.dpuf




موضوع مطلب : سیستانی, شیعه, اهل تسنن, وهابیت, داعش, عراق, جهاد, کفایی, حکم