سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
به یاد دوست
درباره وبلاگ


کاش بنده خدا باشم.
سه شنبه 89 تیر 1 :: 9:40 صبح ::  نویسنده : کامران اویسی

انتشار توصیه های آیت الله وحید خراسانی به 4 زبان زنده دنیا


بعضی از توصیه های آیت الله وحید خراسانی به 4 زبان زنده دنیا ترجمه شد.

منبع خبر: www.hawzahnews.com


توصیه های شش گانه، عملی و عبادی آیت الله وحید خراسانی به 4 زبان  زنده دنیا شامل، عربی، انگلیسی، فرانسه و اردو ترجمه شده است.
 
گزیده ای از توصیه های معظم له تقدیم می شود.
 
سعادت دنیا و آخرت در توجه و توکل به خداوند متعال و توسل به ولیَ او امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) است و برای رسیدن به این مهم به نکات ذیل توجه کنید.
 
در همه حال خداوند تبارک و تعالی را در نظر داشته باشید که او این همه نعمت های بی پایان را به شما داده است و سعی کنید نماز را اول وقت بجا آورید که اول وقت رضوان الله تبارک و تعالی است.
 
هر روز بعد از نماز صبح دعای عهد «اللهم رب النور العظیم...» را بخوانید که وسیله ارتباط با ولی عصر «عج الله تعالی فرجه الشریف» است.
 
هر روز صبح بعد از نماز و شب قبل از خواب یازده مرتبه سوره توحید را قرائت کنید و در شبانه روز هر مقدار توانستید این سوره را بخوانید.
 
سعی کنید هر روز حداقل پنجاه آیه قرآن و اگر میسَر است یک جزء قرآن برای حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)تلاوت کنید.
 
بعد از هر نماز تسبیحات حضرت زهرا (علیهاالسلام) فراموش نشود و بعد از آن سه مرتبه بگویید: (صَلی الله علیک یا ابا عبد الله و علی المُستشهدین بین یدیک و رحمة الله برکاتة) و دعای (اللهم کن لولیک...) را بخوانید.
 
هر روز صبح یا شب سوره «یس» برای حضرت زهرا(علیهاالسلام) قرائت نمائید.




موضوع مطلب : وحید خراسانی, توصیه ها