سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
به یاد دوست
درباره وبلاگ


کاش بنده خدا باشم.
شنبه 90 اسفند 20 :: 12:55 صبح ::  نویسنده : کامران اویسی

شجریان دستخطی به فرهادی فرستاده است که جهت اطلاع عرض می گردد و به منزله جانب داری از هیچیک از گروه های سیاسی نیست و این وبلاگ از هیچ گروه و عقیده سیاسی داخلی یا خارجی طرفداری نمی کند:

 

 

 پیام تبریک محمدرضا شجریان به اصغر فرهادی [+ دست‌خط]
 

استاد محمدرضا شجریان? در پیامی به اصغر فرهادی و تیم همراه وی برای دریافت جایزه‌ی اسکار تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

 

جناب اصغر فرهادی

در این زمانه استعدادکش هنرستیزی که همه‌ی درها به روی هنرمندان و نویسندگان و سینماگران آزاداندیش جز یک در بسته است شما و همکارانتان با دست خالی شیرین کاشتید و شگفتی آفریدید و جایزه‌ی ارزنده‌ی اسکار فیلم زیبای جدایی نادر از سیمین را در سال 2012 با همه رقابتهای تنگاتنگ سینماگران جهان برای مردم خود به ارمغان آوردید.
جناب فرهادی شما با کارگردانی و تهیه این فیلم، وجدان و شرف طبقه تنگدست مردم نجیب ایران را به جهانیان شناساندید که به مراتب از دریافت جایزه اسکار مفیدتر بود.
درود به شرفت? درود به پشتکار و شهامتت.
مفتخرم به یکایک همکاران شما و بازیگران که شگفتی آفریدند، سرکارخانم لیلا حاتمی، ساره بیات، سارینا فرهادی و جنابان پیمان معادی، شهاب حسینی و شهبازی و فیلم‌بردار آقای محمود کلاری آفرین و تبریک بگویم.

                                                                                           سرفراز و برقرار باشید
                                                                                              محمدرضا شجریان

متن دست‌خط استاد شجریان را در زیر می‌بینید:

گفتنی‌ست? فیلم جدایی نادر از سیمین در هشتادوچهارمین دوره‌ی جایزه‌ی اسکار? عنوان بهترین فیلم خارجی (غیر انگلیسی) را دریافت نمود و جایزه‌ی اسکار این دوره از آن خود کرد.




موضوع مطلب : اصغر فرهادی, فیلم, شجریان, اسکار, هنر, جشنواره